Odwiedź naszego bloga
Znajdziesz tutaj praktyczne porady, inspirujące historie i aktualne informacje z branży. Naszym celem jest wspieranie Cię wiedzą i doświadczeniem, które pomogą Ci rozwijać Twoje gospodarstwo.
Przejdź do blogaNabór za:
Promowanie, informowanie i marketing dotyczący żywności wytwarzanej w ramach systemów jakości żywności. Świetny program dla rolników oraz producentów w systemach jakości, które chciałyby zająć się promocją produktów ekologicznych na targach, w radiu, telewizji, billboardach itp. Duże możliwości, przyjemny i bardzo prosty program.
Jako PADR napisaliśmy w ramach tego działania sporo wniosków, wszystkie otrzymały finansowanie.
1.75 mln netto PLN
Max. kwota dotacji
9 - 14 miesięcy
Czas wypłaty środków od złożenia wniosku
2 / 10
Trudność programu
Bardzo atrakcyjny program na marketing produktów w systemach jakości (eko, ipr, itp.)
1 Spółdzielni (jeśli nie jest grupą producentów rolnych albo organizacją producentów).
2 Grupy producentów rolnych, organizacji producentów, organizacji międzybranżowej, organizacji branżowej, konsorcjum, spółki cywilnej, stowarzyszenia, kółka rolniczego, rolniczego zrzeszenia branżowego, izby gospodarczej.
3 Grupy wpisanej do wykazu grup, o którym mowa w ustawie z dnia 9 marca 2023 r. o rejestracji i ochronie nazw pochodzenia, oznaczeń geograficznych oraz gwarantowanych tradycyjnych specjalności produktów rolnych i środków spożywczych, win lub napojów spirytusowych oraz o produktach tradycyjnych.
4 Podmiotowi posiadającemu ważną decyzję ministra rolnictwa i rozwoju wsi o uznaniu systemu jakości żywności za krajowy.
5 Grupie podmiotów, o której mowa w art. 36 ust. 1 rozporządzenia 2018/848.
UWAGA! W dotacji muszą wziąć udział minimum 2 podmioty/rolnicy, którzy posiadają aktualny certyfikat jakości żywności. Najłatwiejszą formą współpracy jest zawarcie współpracy w ramach konsorcjum.
70% dotacji
1.75 mln PLN NETTO
1.75 mln PLN NETTO - Można ubiegać się o 50% zaliczki, reszta środków jest zwracana po zakończeniu każdego z etapów dotacji.
1. Reklamy w mediach, w szczególności w Internecie, telewizji, radiu lub prasie
2. Promocji w punktach sprzedaży
3. Przygotowania stoisk
4. Materiałów reklamowych
5. Udziału w pokazach, wystawach lub targach
6. Organizacji szkoleń lub konferencji
7. Przygotowania, administrowania stroną internetową, prowadzenia profilu beneficjenta w mediach społecznościowych do celów związanych z realizacją operacji
8. Najmu powierzchni reklamowej
9. Najmu środków trwałych albo amortyzacji zakupionych środków trwałych, w przypadku gdy zakup jest bardziej opłacalny lub najem jest niemożliwy
10. Podróży samolotem w klasie ekonomicznej, koleją lub innym publicznym środkiem transportu
11. Wytworzenia bezpośrednio przez beneficjenta produktów rolnych lub środków spożywczych będących przedmiotem operacji, wykorzystanych do degustacji
12. Tłumaczeń, których wykonanie jest niezbędne do zrealizowania operacji
13. Wynagrodzenia podmiotów zarządzających kampaniami marketingowymi
Znajdziesz tutaj praktyczne porady, inspirujące historie i aktualne informacje z branży. Naszym celem jest wspieranie Cię wiedzą i doświadczeniem, które pomogą Ci rozwijać Twoje gospodarstwo.
Przejdź do bloga21 listopada 2024
21 listopada 2024
22 sierpnia 2024
Uzupełnij swoje dane, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą telefonicznie w ciągu dwóch dni roboczych.
Uzupełnij swoje dane, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą telefonicznie w ciągu dwóch dni roboczych.
Odpowiedz na pytania aby dowiedzieć się czy przysługuje Ci dotacja.
Odpowiedz na pytania aby dowiedzieć się czy przysługuje Ci dotacja.